Grafički dizajn
Izgradite svoj brand.
Oživite svoju viziju
Logo
Logo je grafički oblik koji predstavlja vizualni identitet tvrtke ili projekta, a može se sastojati od stiliziranog imena, ikone ili njihove kombinacije. Izgledom može biti jednostavan, ali uvijek mora biti promišljen, privlačan ciljanoj publici i u skladu s uslugom ili proizvodom koji predstavlja.
Vizualni identitet
Vizualni identitet uključuje logo, tipografiju, vizuale i boje branda te uz pomoć konzistentne upotrebe komunicira s klijentima. Svojim stilom otkriva mnogo toga o samom brandu te klijentima govori kome je namijenjen, za što se zalaže i koliko je pouzdan. Zbog toga vizualni identitet mora komunicirati upravo s idealnim klijentima vašeg branda.
Vizitke
Živimo u digitalnom vremenu, no vizitke još uvijek ostavljaju dojam profesionalnosti i pojednostavljuju razmjenu kontakata. Ukoliko se često krećete među ljudima, bilo poslovno ili privatno, nije na odmet imati spremnu vizitku koja svojim dizajnom gradi vaš brend i ulijeva povjerenje potencijalnom klijentu.
Promotivni materijali
Bez obzira na tip posla kojim se bavite, vrlo je vjerojatno da će Vam u nekom trenu zatrebati grafičko oblikovanje promotivnih materijala. Studio 17 tu je za dizajn letaka, kataloga, bannera, plakata, cjenika i sličnih materijala koji u najboljem svjetlu predstavljaju Vaš posao klijentima i onima koji će to tek postati.
Razmišljate o angažiranju dizajnera za svoj biznis?
Evo nekoliko razloga zašto je to dobra ideja!
- Prepoznatljivost. Konzistentan vizualni identitet prilagođen uslugama ili proizvodima koji nudi Vaša firma pomaže da potencijalni klijenti u moru konkurencije zapamte upravo Vas
- Profesionalnost. Bez obzira na kvalitetu Vaše ponude, slika koju prikazujete prvi je doticaj potencijalnog klijenta s Vašim brandom. Važno je da taj prvi dojam odiše profesionalnošću i komunicira s Vašim idealnim klijentom.
- Povjerenje. Vaša ciljana publika lakše će se saživjeti s Vašim brandom ako on i svojim vizualima komunicira svoje vrijednosti i usluge, bez obzira na to radi li se o upotrebi na internetu ili na tiskanim promo materijalima.
Često postavljana pitanja
Pročitajte najčešća pitanja o grafičkom dizajnu. Ukoliko ne vidite odgovor na svoje pitanje, javite nam se!
Prije dizajna loga potrebno je sakupiti sve bitne informacije: čime se firma bavi, tko su njezini klijenti, koja im je misija, gdje posluje, na koji način se oglašava itd. Zato je prvi korak razgovor ili razmjena mailova u kojem nam klijent daje potrebne informacije za dizajn loga. Tek tada na red dolazi brainstorming i osmišljavanje dizajna. Kada pošaljemo prijedlog dizajna, zajedno s klijentom razgovaramo o eventualnim izmjenama ako ih želi napraviti.
Osim osnovnog loga koji je lice Vašeg branda, dobit ćete i varijacije koje možete koristiti za neke specifične stvari (primjerice vertikalno i horizontalno postavljene ikona i naziv), kao i ikonu (favicon) za web stranicu. Sve varijacije dolaze u boji, te u crnoj i bijeloj varijanti.
Moguće je dizajnirati vizitke koje se uklapaju u postojeći vizualni identitet Vašeg branda. Potrebno je samo poslati materijale koje imate te informacije koje želite na svojoj vizitki.
Rok isporuke dizajna ovisi o kompleksnosti samog posla, stoga je nemoguće dati odgovor koji vrijedi za svaki slučaj. Ukoliko trebate dizajn loga ili bilo kakvih promotivnih materijala, javite nam se s detaljima kako bismo Vam poslali ponudu i procijenili rok isporuke!